saker jag hatar
Publicerat den

 
* När folk skriver "goding" på bilder på folk typ, för mig heter det GOING!!! och kommer alltid göra. Det ser efterblivet ut med goding, typ som är människan är nån jävla godis. Man säger inte "hon är så god!", utan man säger "hon är så go!" eller hur? 

* Skämt på min eller andras bekosntad. Seriöst, mår du bra att att skämta så att andra ses som sämre är det inte dom det är fel på, det är dig. Blir så fruktansvärt jävla förbannad när folk skämtar om mig eller "hånar" mig för något jag tycker eller tycker om. Idioter dra åt helvete

Min älskling där uppe, ja jag vet att han har fru barn osvosvo men jag drömmer bara ;* Varför jag låter som en bitterfitta just nu är för att jag stört mig på detta länge, hihi!

* När folk tror dom är snyggare och har högre status än vad dom egentligen är och har. Tycker det är så retsamt haha, man märker att dom vill att status inte ska spela någon roll (för då hade dom haft bättre självkänsla) Men egentligen är det ju verkligen för sånna som det spelar roll, med tanke på att dom måste skämta och ljuga för att folk ska tro att de har hög status, seriöst skrattar åt dom. Jag har inte så hög status och står för det, annars kommer de som har högre status än mig skratta åt mig och skämta om mig (sa jag att jag hatade idioter som gör så förresten?)

* Folk som är överdrivet aktiva på facebook med statusar. Typ skriver "In mot stan!" eller typ, "färgar håret :)" Snäällla, ingen jävel bryr sig. OCH NEJ, våga inte ens säga "ta bort mig då" För jag bryr mig inte ens så mycket att jag orkar gå in på din profil och klicka på "vänner", sen ta bort. Om alla skulle orka det hade du inte haft kvar många av dina vänner på facebook. Sorry men det är såå störande när folk ska skriva ut hela sitt liv på facebook för att antingen visa hur bra dom är eller för att de har ett tråkigt liv.






Matilda Hallberg

kan inget annat än att hålla med dig på punkt 2-4, speciellt trean. Finns nästan inget jobbigare, haha.

Svar: haha eller hur! sjukt störande!
Lovisa Andersson



URL: http://mhallberg.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?