as lång och jobbig måndag
Publicerat den

Har verkligen vart en hemsk dag hahaha :( Jag lipar över att jag har ont och vårdcentralen ska ringa tillbaka om några minuter, kom i kö haha. Men det blir bra! SJUUUUUKT varmt idag, 30 grader(?!?!) och det har vart as kvavt, (követ säger jag annars men inte säker på om ni förstår då ;)) Så jag och Idis har haft ont ihuvudet. Men sen kom vi hem, käkade, och la oss i hängsoffan och gungade, tills det började åska och blixtra. Toppen eller
Ursäkta för lite töntiga bilder, attention whore bilder osvosv...Men har ett syfte faktiskt ;) Ikväll kom jag på att jag inte har några snygga shorts och tog mina gamla jeans och klippte i dem lite. Gjorde hål osv, blev tyvärr lite stora, men ni får säga vad ni tycker, kan man ha på dem bland folk eller ska jag bara ha dem hemma? Svara ärligt nu



Julia

fetts snygga va dem!!!:)



URL: http://lovisalinneaa.blogg.se/


Evelina

Klart du kan ha dom bland folk, jättesnyggt! :)



URL:


Alma

GO FOR IT!



Követ is tha word ffs! :D <3



URL: http://photoab.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?