Did u know?
Publicerat den

* Att jag tror att många ser mig som en kaxig brud. Typ folk som kanske ser mig i stan, tror deras första uppfattning om mig är att jag är kaxig. För det första, mitt ansiktsuttryck är faktiskt kanske bitchigt, mina vänner påpekar det ganska ofta haha. Jag är ganska ofta i mina egna tankar, det kan vara en anledning, alltså, jag ser inte riktigt "er" så jag hinner inte le eller något sådant haha. Sen kan det också vara för att jag kan vara kaxig. Tycker jag inte om en person, märker den det, oftast. Jag tycker om att kaxa, när jag känner att människor behöver det. Så ja, ibland kan jag vara en bitch kanske, men jag är faktiskt ganska snäll :)

* Jag ibland kan vara väldigt djup? Tror inte att folk som läser mina inlägg tror det, men jag pratar ibland väldigt djupt och tycker faktiskt om att vara djup, haha.

* Jag hatar att vara stressad och förändringar. Om jag har brstämt med någon att vi ska till stan på kvällen, då ska jag till stan, ingen annanstans. Blir det inte som planerat blir jag ofta sur och stannar hemma och sitter hemma i mitt rum istället haha.

* Jag är väldigt fixerad vid personers psyke, med varje person jag pratar med vet jag nog helt seriöst mer om dom är de tror att jag vet. Jag ser ganska lätt hur en person känner och tänker. "gräver" mig alltså in i människors psyke, hahaha...Passa er.

* Jag har två hästar, som jag har hemma hos mig, de går på lösdrift och jag rider och tränar dom på ett annat sätt en vad som ofta syns på facebook tex. Min ena pålle heter Qita, hon är min number one. Sen har hon en kompis som går i hagen, som heter Cheer.

*Jag älskar att hjälpa och finnas där för folk. Jag kan vara huur ledsen som helst, men när någon vill ha min hjälp så blir jag glad att jag glömmer mina problem och sätter mig helt in i deras. Klart att det ibland kan bli för mycket, men jag tycker verkligen det är jättekul att hjälpa människor med deras problem haha :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?