något jag skäms över
Publicerat den

Alla har sidor som är mindre bra, vissa har mer andra har mindre. Något jag verkligen har problem med, och jag verkligen kämpar med..Är mina humörsvängningar. Jag blir ofta arg, riktigt arg..Då kan jag blir så in i helvetes elak och det är hemskt för mig också, tro det eller ej. När jag känner att jag får ett utbrott, får jag panik. Det känns som att någon tar över min kropp, det är jättehemskt. Min hals täppnar så att jag får svårt att andas, jag börjar skaka och kallsvettas, samt gråta. Allt det, för att jag är så inihelvetes ARG. Jag slår i väggar, tar sönder dosor osv..för att ha någonstans att ta vägen. När jag var ÅTTA år tog jag sönder min första tvdosa...Hahahaha..Slängde den i golvet så att den gick i delar. Ni förstår inte hur jobbigt det är att vara så arg. Men det känns mycket om jag får ta ut det på människor, så TYVÄRR får mina närmaste lida väldigt mycket pågrund av detta. Tro mig, jag skäms verkligen för det. Känner mig så hemsk, men kan inte kontrollera, har inte blivit såpass stark i mig själv att jag klarar av att kontrollera det. Men jag jobbar på det. De människor jag litar på, och som jag vet känner mig och vet lite hur det är för mig vid mina aggro, det är dom som också får ta skiten. När det tar hus i helvete är det INTE lätt för dem ;) Ida och Bernard har fått höra mycket ska jag säga er, fyfan vad jag har skällt på dem. Riktigt velat få ner dem till botten, har vart så elak. Kan inte förstå hur de orkar stå ut med det, jag älskar dom så mycket för det. För det är så hemskt för mig att bli sån, och sen när jag har blivit "vanlig" igen, få ta itu med helvetet jag ställt till med. Har många gånger trott att jag ska förlora dem för det.

Det skulle nog vara det värsta som kan hända. Jag älskar min familj och mina närmsta vänner så otroligt mycket, jag vill verkligen visa det på ett bättre sätt. Jag vill inte ta ut mina aggro på dem. Åhh. Den som lättast känner på sig när jag får ett aggro är nog Bea, älsklingen <3 Hon är nog den som jag har svårast med i mina aggro. För när jag får aggro, för hon också det på mig..Så då tar det hus i helvete för oss båda haha..Usch va hemskt det är..Tänker ganska ofta på att, det är många av mina vänner som inte vet alla mina sidor. Ni som säger att jag är bra, grym eller så..Ni har verkligen fel. Så fel. Jag är hemsk, för jag får aggroutbrott oftare och oftare nu. Stackars den som ska leva med mig, asså min framtida kärlek haha, den kommer inte få det lätt. Får nog säga det till alla mina framtida, om inte det blir Bernard då, att de får vara beredda på att jag har en hemsk sida också. När jag börjar få utbrott borde ni skydda er helt seriöst. Lämna mig ifred, låt mig få sitta där ensam och skrika och sparka, jag kommer när jag är redo. Men snällasnällasnälla, när jag har aggro..KAXA INTE MOT MIG. Det är det värsta ni kan göra. Lämna mig bara, så..Löst. Ni slipper höra allt det hemska.

Är asglad över de människor och djur jag har i mitt liv, ni är verkligen bäst i världen. Ni vet vilka ni är, love ya <3 Kan göra allt för er, promise



linnea

men lilla gullunge du ska inte skämmas.. kanske är lätt för mig att säga att du inte ska men se de som något kan göra åt!

Svar: tack gulle, får la fan göra det <3
Lovisa Andersson



URL:


annie

precis som du säger så har vi alla sidor som är mindre bra. Att bara veta vad som är dåligt med sig själv är ju egentligen bra för då kan man ju kämpa för att det ska bli bättre :)

Svar: sant :)
Lovisa Andersson



URL:


beatrice

åh gumsan , du vet att jag älskar dig med och ja jag har lärt mig att känna när du snart får ett agroryck, men för mig är det inget längre. Jag har vant mig och det är så du är , en lovisa utan dampryck ibland är inte den riktiga lovisan. Du är bra , det är du. Säg inget annat! <3
I love u sexymama

Svar: åh tack bea <3 blir så glad! love u to buslily<3
Lovisa Andersson



URL: http://beatriceeilinnilsson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?