talkin' 2 myself
Publicerat den

Så gulligt när man kikar in här på bloggen och ser att ni fortfarande kollar in här! Jättekul :) Varför jag är så off här är för att jag har så himla mycket som händer nu haha. Myyyceket att tänka på, jag har mycket frågor och beslut angående hästarna nu, jag går sista terminen i nian dvs mycket handlar om skolan, nationella ni vet. Är trött på min stil därför försöker jag byta lite osv, alltså har mycket tankar som rullar i huvudet. Har inte tid att störa mig på massa på facebook, därför delar jag inte med mig av något till er här. Såfort jag har några åsikter om något ska jag skriva det här, jag lovar er. Så stanna kvar, jag kommer tillbaka! Ha det bra finisar <3
 



Malin Börjesson

sv: hiihi, tack världens bästa och finaste lovisa!<3



URL: http://mmalinbj.blogg.se


Lina

Var har du köpt tröjan ?? :)

Svar: Det var längesen, men någon affär i Göteborg var det nog tror jag! :)
Lovisa Andersson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?