- / +
Publicerat den


Har inga nya selfies för jag tar aldrig sådana längre.. Får aldrig till det så det slutar med att jag blir sur och drar iväg till tex skolan haha. 
 
- Att jag jobbar i disken denna helgen.. Var tvungen att jobba mina gamla tider jag lovade i början av sommaren, känns toppen:-) Är ju i resturangen nu och det är verkligen skillnad.
 
- Att jag verkligen behöver och vill börja träna igen men inte hittar motivationen till det. Någon som har tips? Jag kommer verkligen alltid på undanflykter, eller så tänker jag att ridning räcker som träning för mig och så är ju inte riktigt fallet haha.. 
 
- När man kommer på egna kläder i huvudet som man verkligen vill ha, tex en jackmodell. Men den finns inte på riktigt, så jävla synd haha.. Får bli designer ski
 
- Än en gång, bloggare som leker. Bloggare som ljuger för att verka bättre. Jag spyyyyr, egentligen borde jag inte bry mig och bläddra vidare, men alltså jag kan inte låta bli att störa mig. Hoppas människorna iallafall är såpass stolta över sig själv att dom kan erkänna för sig själva hur sanningen är.
 
- Tjejer i skolan som blickar. HALLÅÅÅ, är ni 13 år? Även om jag kanske skulle vara svinavundsjuk på en tjej och ogilla henne skarpt så blickar jag väl inte henne för det haha? Det är ju förfan pinsamt.. Jag ogillade en tjej sjukt mycket i vintras och fick ont i magen av att se henne. Såfort jag såg henne kollade jag sjukt mycket på henne, inte för att hon skulle se mig så jag kunde blicka henne, utan för att jag ville se hur hon såg ut. Kläder, kropp, hår osv.. Och jag önskar så mycket att någon hade slagit till mig på käften, och sagt åt mig att sluta plåga mig själv. Sluta kolla på henne och jämföra dig. För visst är det så, att det inte är hon som är
felet. Det är du, sättet du ser på dig själv.. Alla ser olika ut och var glad över det. Så tjejer, ogillar ni någon så plåga er inte med att stalka henne eller blicka henne. Ni förlorar bara på det. Sluta leta fel på tjejer som är likadana som er, hon har också problem, är också avundsjuk och tycker också saker är pinsamma. Hon är ingen tjej från ovan. Och visst är det ofta så, att tjejen som du "hatar" egentligen inte gjort nåt fel. Hon har bara kollat med fel blick, haft lite för snygg tröja och pratat med fel kille vid fel tillfälle. Tragiskt egentligen.

+ Att jag faktiskt tycker skolan är helt okej just nu. Många roliga ämnen och en ny i klassen, toppen! Det behövde fräschas upp lite i vår klass då vi var så sjukt grupperade. Och sen är det någon/några som bestämmer liksom. Du är med oss och men inte hon. Hatar sånt, och försöker bryta mig loss ;) Tycker att alla ska kunna vara med alla och avskyr människor som anser sig vara för "fina" för vissa folk. Vi lever väl förfan på samma planet, så kom ner på marken.

+ Att jag nog har mognat lite. Eller växt upp. Eller bara åldrats? Det känns som att jag ser saker på lite annorlunda sätt nu. Ogillar en tjej mig för att jag bara finns eller för någon anledning man inte har en aning om så let it go. Varför lägga din energi på det? Alla kan inte gilla alla och jag tror verkligen det är sant. Du kan inte pleasa alla även om du väldigt gärna vill det. Bry dig om dom som känner dig istället.

+ Att åka buss, jag ääälskar det! Så mysigt att sitta med hörlurar och förbereda sig inför en skoldag med massa folk runt om sig.

+ Att jag igår kollade på en film som jag verkligen tyckte om, och inte fick dålig känsla av haha! Kollar väldigt sällan på nya filmer för jag får ofta bad feeling så kör liksom på gamla säkra kort. Men denna vågade jag mig på och den var bra, haha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?