HEJ
Publicerat den

Ja denna veckan har det inte blivit alls mycket bloggande. Främsta anledningen är att jag började min praktik i Tisdags, och känns som att jag är där eller så är jag hemma och sover. Jobbade 7-13.30 sen från 16-21..Var rätt så jävla trött när jag kom hem. Men från att första dagen gråta som en bebis (när jag kom hem, inte på praktiken som tur var haha) till att nu längta tillbaka till mina gamla goa människor så känns det väldigt lyckat. Enda som säger ifrån är väl mina fötter, att gå hela dagarna är jobbigt haha. MEN ska inte klaga, dom flesta gamla är världens goaste! Dom har börjat lära sig mitt namn nu, är så kul när dom rullar fram med rullstolen och frågar "Lovisa, du hjälper väl mig ikväll?" Haha åh, gör min dag! Har kastat boll, gått tipspromenad och gått promenader med dom och jag ska lätt jobba inom vård! Kanske inte på ett ålderdomshem, men iallafall på akuten/hemtjänst/psykhem, får väl se vad det blir. Men med tanke på att jag tog utskällningarna av en liten arg gammal rätt dåligt så kanske jag inte har psyke för att jobba på psykhem, men kanske kan jobba upp det, inget man vet. Nog om det, har ju som vanligt mitt lilla problem, vad jag ska ha på mig imorn.. Ska på partyyy för pojkvännens föräldrar, vad ska man ha på sig?? Måste åka till stan och köpa nåååt!! Annars rullar väl allt på, tror jag ska sova hela denna dagen haha och vakna upp imorgon och dra till stan. Jappjapp så gör vi, ha det så bra sötis
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?