en såndär kväll
Publicerat den

Då jag saknar Qita lite extra mycket. Har börjat diskutera pris med hennes nya ägare osv och det var väl ungefär då jag insåg att det verkligen är över, hon är inte min längre. Jag kommer aldrig uppleva dessa stunderna igen,som bara jag och Qita kan. Jag älskar oss. Jag älskar hur hon fick mig att känna och jag älskar hennes blick, jag kan fortfarande rysa ibland när jag tänker på det. Känna hur hon andas i mitt hår, och gosar ner huvudet mot min mage. Jag älskar henne så fruktansvärt mycket, och kommer alltid att göra det. Haha, som ni märker är Qita en varlese som får mig att bli sjukt djup. När det kommer till Qita är jag väldigt "vuxen" i mitt sätt att prata och sånt. Också väldigt djup, som jag sa. Mycket häst nu för er, det är för att det är mycket häst i mitt huvud. Hästletandet är i full gång, jag har sorterat alla mina hästprylar och hittat sjukt mycket grejer, städat stallet och tvättat alla mina ridkläder. Nu är det fan dags igen, klarar inte mer hihi! Någon som vill köpa ponnygrejer så är det bara att höra av er. Hittade täcken, träns, schabrak, grimmor osv som inte kommer passa min nya häst, så jag säljer gärna det för en liiiiten slant. Pusspuss






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?