torsdag
Publicerat den


Jaha, då var denna dagen avklarad. Ska inte tjata om det för det har jag gjort tillräckligt men ja, vill gå dit imorn med, och nästa dag igen. Har precis druckit lite kaffa (haha ja, helt seriöst) har nämligen tänkt börja dricka det, för tycker te är så smaklöst. Mjölk och kaffe  kan vara mysigt att ha när man ska börja plugga nu igen osv. Ska ta mig en springtur och lite PW för att göra något vettigt innan jag somnar haha. Haaa det så bra sötis



Anonym

hoppas din systers barn dör i magen jävla as till asyster så tom hon borde gå och dränka sig haHHA

Svar: har tagit ditt IP nummer och anmält till polisen nu. Hoppas du mår riktigt bra just nu framför din lilla dator i Sundsvall.
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

hahha du vet för helvete inte vad jag bor hur jävla kotrkad är du hoppas din förlossning går åt helvete hahhha

Svar: du har fortfarande inte kopplat att det inte är mitt barn eller?
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

jag har inte kopplat att det är ditt cpstörda ungjävel som sks föddas hihhi



URL:


Anonym

klart att jag kopplar att du har en cpstörd ungjävel i magen haaha



URL:


Anonym

nå har din cpstörda ungjävel fötts eller är den död hahha hahha



URL:


Anonym

har din cpstörda ungjävel fötts eller rätt åt dig om det går åt helvete under förlosningen hahha



URL:


Anonym

hahha



URL:


Anonym

DIN JÄVLA IDIOT



URL:


Anonym

FYYFAN

Svar: :*
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

äckek

Svar: Puss babe, saknat dig
Lovisa Andersson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?