Läs och gör rätt
Publicerat den


Lite grejer jag tänkt på i min dagar..

- Snälla människor och studenter som ska gå balen. VARFÖR LÄGGER NI UT EN BILD PÅ ERAN BALKLÄNNING?! Ni förstör ju förfan hela grejen, har ni väl lagt ut en bild på den som alla kan se så kan ni fan likagärna lämna tillbaka den. Det ska vara spännande att se er i Juni, ni ska inte visa/berätta hur ni ska se ut innan förutom till era närmaste. Hehe

- Dessa storm och regntider när man ska gå till tex bussen och får regnet som en fet käftsmäll så är inte det man helst vill att några människor går framför en HUR SAKTA SOM HELST, och brett så man inte kommer förbi. Man går fort för att komma fram till ett skydd, så snälla människor kan ni gå fort (lägger in ett hehe här med för att visa att jag har glimten i ögat mina hjärtan) 

- Det är töntigt och jobbigt att hålla på och fjanta sig på instagram. Facebook också, men Facebook har blivit oseriöst så där är det lite mer okej. Men ni som lägger ut keffa bilder på ig och försöker vara roliga är förlåt, men bara töntiga.. Försök att få den bekräftelsen av era vänner istället eller jobba på att vara roliga irl istället (förlåt för att jag är arg och hård) 

- Ni killar som tror att tjejer är några jävla objekt. Jag vet, jag låter som en feministfitta och jag kanske är en sådan också, men jag menar allvar. På den senaste tiden har det hänt typ hela tiden, och det är inga i min ålder utan män. Som säger saker på tex jobbet eller som i lördags när jag festa. Och när man säger ifrån till killen så BLIR HAN SUR? Och liksom ba "wow shit förlåt då.." Men tror du seriöst att jag vill att du ska taffsa? Nej! Så framförallt män, lägg av att äckla er och ta er friheter. Bara för att en tjej är trevlig mot er så betyder det inte på långa vägar att hon vill att du ska ens röra vid henne.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?