perfekta människor
Publicerat den

Är något jag tycker är sjukt irriterande. Jag klarar inte av att vara med människor som aldrig visar sig sårbara. Som aldrig kan säga att något är jobbigt eller att en människa faktiskt betyder hela livet för dom. Alltså som liksom verkar så himla starka och sjäkvständiga. Finns det någon människa som egentligen är sån? Som aldrig kan bli ledsen? Jag vet inte, men jag tvivlar sjukt mycket på det. Blir så irriterad på bloggare som alltid ska låta så himla självständiga och starka. Som att inget kan bryta ner dom, bullshit. Alla har en svag punkt och alla har dåliga tider i sitt liv, då dom är mer sårbara. Varför ska man verka bättre än så och ljuga? Skriv på din blogg om du är asglad. Men skriv också den dagen då allt känns piss. Hopplöst. Då visar du ju bara att du är mänsklig.
Jag ska erkänna att jag inte är okej för tillfället, inget är okej. Detta är så fel. Jag får panik just nu när jag pratar med dom nya antagligen ägarna. Går med gråten i halsen hela tiden, jag vill inte sälja henne. Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen, men man kan inte ta tillbaka alla val man har gjort. På Torsdag ska jag åka till Qita. Jag ska träffa Qita igen. Jag borde vara skitglad. Men paniken bara växer och växer, jag vill inte se henne. Jag vill inte kolla in i hennes snälla, blanka och kloka ögon och säga till henne att jag kom för att hennes nya ägare ska kolla på henne. Hur kan man sälja sin bästa vän som om det vore en sak? Kommer jag någonsin kunna förlåta mig själv för att jag bokstavligt talat skickade iväg henne som en sak? Är det så man visar uppskattning till en som hjälpte en igenom den värsta tiden i sitt liv? Nej. Jag är dum i huvudet
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?