varför gör jag ens detta haha, men Q/A:-)
Publicerat den

01. Ditt favo citat? "what goes around, comes around" tror jag!
02. Är du nöjd med dig själv? relativt nöjd med personlgheten ändå
03. Vem kysste du senast? Johanna
04. Har du varit kär på riktigt? deet har jag
05. Har du varit ihop med någon du älskar? haha ja
06. Ditt längsta förhållande? 1 år ungefär
07. Ditt äldsta strul? mm 13 årsfrågor, men det är väl 93a
08. Ditt yngsta strul? 98a haha
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? vill la helst att han ska va ett par år äldre
10. Vad för sorts killar faller du för? killar jag får "laga", som är väldigt broken i sig själv typ
11. När kysste du någon senast?igår, om de räknas som en kyss var la mer en hejdåpuss av johanna haha
12. När vill du skaffa barn? tidigt! vill vara en ung mamma.
13. Har du kysst någon annans pojkvän? nej, vad finns det för nöje i det liksom
14. Vad är ditt andranamn? Elin Lovisa linnea andersson heter jag
15. Har du sårat någon med flit? Ja
16. Vilken webbsida besöker du oftast? facebook
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? evelina
18. Är du kär? ja det är jag
19. Vem bråkade du senast med? alltså kommer inte ens ihåg när jag bråka senaste haha, jobbigt ju
20. Har du varit i slagsmål? nja eller inte så farligt iallafall, rykte ofta ihop med killarna när jag var yngre haha
21. Brukar du dricka alkohol? nej, det är inte så värst nice faktiskt
22.Är du allergisk? nej
23.Hur många kuddar sover du med? 4
24. Hur gammal är du? 17, och ja jag gör ändå detta testet
25. Har du bra självförtroende? nej det kan jag väl inte säga
26. Humör just nu? trött och lite depp men vafan gör de;)
27. Sparare eller slösade? får väl bli slösare tyvärr haha..
28. Tror du på liv på andra planeter? jag vill tro på det iallafall
29. Hur många kan du lita på? finns väl några stycken guldkorn
30. Tror du på liv efter döden? ja, eller som jag sa däruppe så vill jag tro på sånt
31. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja det tror jag
32. Bio eller promenad? beror på humör!
33. Är du kittlig? inte så värst, finns väl några ställen men dom är dock svåra att hitta
34. Stjärntecken? tvilling hihi
35. Rädd för kryp? rädd och rädd, sover väl helst inte med en spindel
36. Största sorgen du haft? När jag och Bernard gjorde slut var nog min största, inte för att det betydde mer än min och filips break men just att det var min första, jag var liten och osäker osv.
37. Det här är jag bra på? Att få folk att tro mig, jävligt go egenskap faktiskt
38. Höger/vänster hänt? höger
39. Vad vill du bli när du blir stor? det vet jag inte än..skiftar
40. Chips, morötter eller godis? morötter e jävligt gött men godis e fan goare
41 . Pizza/hamburgare? pizza
42. Skriver du dagbok? när jag känner att jag behöver använder jag appen "my diary", men inte så att jag skriver varje dag vad jag gjort osv haha
43. Är ditt rum städat nu? ja, typ alltid faktiskt
44. Vilken hand håller du gafflen i? båda, skär med höger sen tar jag gaffeln i höger när jag stoppar in maten
45. Är du rädd för blod? nej de är jag väl inte
46. Brukar du sola? inte så mycket denna tiden på året men det händer
47. Vad gör du om du får hicka? hickar
48. Är du besatt av nått? besatt är väl att överdriva, men är ju beroende av vissa saker och människor
49. Isåfall, vad? Min familj!
50. Basket/fotboll? inget av de
51. Vem kramade du senast? kommer inte ihåg, antingen johanna eller eddie
52. Favoritlåt? fireflies
53. Bär du på en stor hemlighet? nja det gör jag väl inte
54. Bästa året? 2014
55. Vad äter du inte? kött som är rött och blodigt
56. Vad åt du senast? körv
57. Har du blogg? ja
58. Tror du på gud? nej
59. Göteborg/stockholm? gbg
60. Vart vill du bo? haha med risk för att låta keff men vill la flytta till värmland
61. Vad ska du göra idag? jag ska söva efter detta tänkte jag
62. Vad drack du senast? ramlöööösa vatten
63. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad ser du på din 17 bild? en bild på mig och ida
64. Vem litar du på till 100%? Min syster
65. En snygg person? finns många snygga personer, kan inte välja just nu
67. En bra artist? ellie goulding är jävligt sjuk
68. har du förlorat nån? ja absolut
69. isåfall vem? några släktingar, vänner och kärlekar. Man måste förlora människor i sitt liv, annars lär man sig aldrig att stå på egna ben
 hej detta e jag och amanda

 

 Vad har du gjort dom under de senaste 10 dagarna...

[ ] Simmat
[ ] Tränat
[ ] Varit sjuk
[ ] Hånglat med någon
[] Haft sex
[ /] Varit full
[] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ) Blivit kär
[] Bråkat med någon
[ ] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

 

 

 

Randomfrågor
1. Vilken är din viktigaste ägodel? Qita
2. Hur ser din drömkille ut? Så jävla överskattat med utseende faktiskt haha, orkar inte bry mig om de längre
3. Har du tandläkarskräck? lite kanske, inte de bästa stället man kan va på eller såå
4. Har du varit otrogen? ja det får jag väl ändå säg att jag har, men inte legat med nån annan eller så
5. När var du senast i gbg? i lördags! myspys
6. Är du helsvensk? ja
7 Har du fått ditt hjärta krossat i år? nej
8. En sak du hade velat ändra med ditt liv? min syn på saker och ting haha
9. Vad är du rädd för? att det ska hända något med nån i min familj
10. Är du lycklig? asså ja jag e la lycklig, men man får ju downs ibland
11. Brukar du använda smycken? ja






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?