"jag skäms över att vara svensk"
Publicerat den

Haha är det bara jag som skrattar åt folk när dom skriver så? Eller ännu värre, folk som skriver statusar "rösta du på SD, ta bort mig som vän" Jag tog bort dom personerna direkt, inte för att jag är ett SD-fan på något sätt, utan för att det rent ut sagt är så jäävla töntigt sagt. Jag kan förstå att man kanske blir rädd eller oroad av siffrorna, att det inte blev som man ville. Men förhelvete, sitt inte och skriv att du skäms över att vara svensk när du inte gjort/gör ett piss för att ändra på det son faktiskt är problemet. Det ändrar INGENS åsikt om ett parti om någon säger att man ska dö om man röstar på det. Det som ändrar åsikter, det är när fakta krossar dina argument. Vill ni ändra folks åsikter, tryck upp fakta i ansiktet på dom istället för elaka ord, där ni går ner till en sån sjuk dagisnivå. Det är liksom samma som att sitta och säga att man mår dåligt över sin övervikt samtidigt som man sitter och dricker en Cola, inte särskilt starkt tänkt liksom. 

Förövrigt så är jag inte alls bitter eller någonting, utan hur glad som helst! Fick sjukt mycket energi av att vara ute och köra fyrhjuling i några timmar!! Hittade en ny ridväg tillochmed. Helt sjukt kul är det och FYFAN vad jag är glad över att bo i bonneland. #jagblirgärnakalladbonne






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?