finns gumman
Publicerat den

Seriöst hatar när folk säger så! Hur gammal är du? 10? Så skrev jag när jag var 10 år iallfall. Det är typ om någon tillexempel ändrar sin status på facebook från "i ett förhållande" till "singel", som detta förekommer mest i. Då skriver tjejer "finns ! <3" Och jag tänker liksom bara "O.o??????" Om någon nära vän har blivit dumpad så kan man väl ändå få ur sig något mer? Åtminstonde skriva en längre kommentar om varför hon finns osv, eller skriva i chatten eller om man är bra vänner så är väl att lyfta luren och RINGA det minsta man kan begära? Annars är man väl ändå ingen vidare vän. Bryr man sig på riktigt, ringer man, frågar om man ska träffas etc.. Man kommenterar inte statusen med ett äckligt jävla "finns"?!?!?!? Väx upp och börja visa riktig vänskap snuttan. Är ni inte så bra vänner, så snälla försök inte låtsas som det genom att kommentera, när du varken vet något om det, bryr dig på riktigt, eller har något med det att göra. Då är det liksom Endast för att ses som en bra vän, men amagad vad bra du lyckas? Mig lurar du inte, men det är ju inte mig du vill komma åt, utan de som ser statusen. De ska tänka "aw så söt hon är mot henne!" Men asså, HA-HA.. Är du bra vän med den "utsatta" så lyft luren och ring förhelvete, visa att du bryr dig på riktigt. Annars, håll käften, du blir ingen bättre vän för att du låtsas bry dig, du lurar bara dig själv. 



Sorry men vill inte det ;)

Hejsan!
Super snygg blogg, bara en liten önskning eller tips eller något ;) :
Jag tycker att du är riktigt GRYM på att skriva texter osv. , Så skulle inte du i ett inlägg kunna skriva om en person som betyder mest för dig? Typ en kompis eller något... :)
Hade vart super skoj! :D

Svar: svarade i ett inlägg sötnos!
Lovisa Andersson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?