Min jul
Publicerat den


Var såklart väldigt mysig men mindre händelserik. Vi firar julen typ på samma sätt som alla runt, men flänger inte runt så mycket. Detta var den sista "tråkiga" julafton vi kommer ha på läänge, för nästa år har vi två små (Bill och Bull) som kommer springa och dra moster och gudmor i håret☺️
Evelina, min syster som väntar tvillingar i början av Mars hade en riktig kula nu! Hon såg typ ut som i 9onde månaden fast med bara en unge hihi.. Längtar så mycket!! Enda jag hade önskat mig var högtalare och det fick jag, blev jätteglad verkligen! Nu kan jag dansa loss på mitt rum som jag alltid fått göra i köket innan ;) Fick lite småsaker såsom body lotion och massageolja av "Fifty shades of grey" låter ju kanske lite nasty men dom luktade verkligen jättegott! Ska se om nån vill ha massagekväll snart för jag älskar massage och goda dofter, nice? Nu jobbar jag järnet iallafall och det är rätt kul! Jobbar man och inte kan åka och shoppa så får man beställa på nätet, vilket jag gjorde!! Grejer jag har kikat in länge på Chiquelle.com fanns nu för halva priset så det var no doubt på det. Ha det gött så länge så hörs vi snart (alla mina läsare) puss!



Anonym

hoppas att det går åt helvete för din jävla as till syster hahha



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?