Tuta och kör!
Publicerat den

Nu drar grejer igång och jag har bestämt mig för att göra som Fredde i Solsidan säger, hålla andan en tid haha. Denna våren kommer nog vara den stressigaste i mitt liv änsålänge! Det är körkort, jobb och allt som hör till, skolan och plugget där, hälsohets och utseendepress, Qita ska sättas igång efter vintervilan och på det så blir jag gudmor och moster och kommer därför vilja vara i Småland typ hela tiden hos mina twins (som förövrigt kommer om typ 3 veckor). Missuppfatta mig inte, allt detta jag skrev tycker jag är kul, men det kommer ju bli sjukt mycket. Körkortet innefattar så mycket mer än man tror också. Men denna våren ska jag somsagt hålla andan och köra på, sen andas ut i Juni nångång för då är jag 18, SKA ha körkort och är ledig från skolan iallafall. Hittat några låtar jag lyssnar på hela tiden, slänger upp dom så att ni kan lyssna, dom är amaaaaazin!
 



Anonym

h



URL:


Anonym

hoppas det går åt helvete haha



URL:


Anonym

rätt åt dig om barnet dör



URL:


Anonym

sånt jävla äckel som du e har ingen rätt att skafa barn hahha hoppas det går åt skogen

Svar: haha vilken jävla lirare du är bror
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

hopppas det går åt helvete hoppas det går åt helvete hoppas det går åt helvete hoppas det går åt helvete



URL:


Anonym

hoppas barnet döör hahhhhha



URL:


Anonym

hoppas barnet dör hahha jävla äckel



URL:


Anonym

hoppas det går åt helvete hoppas det går åt helvete hoppas det går åt helvete fan vad jag skA FLABBA OM DET GÅR ÅT HELVTE UNDER FÖRLONINGEN HAHHA STÅ DITT KAST DU KOMMER ALDRIG ATT FÅ NÅN FRIHET JÄVLA FETO HAhha

Svar: haha är Sundsvall en jävligt tråkig stad eller varför hänger du på varbergsbloggar? #fucklivet
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

jag är inte din bror jävla feeeto



URL:


Anonym

jävla feto hur mår du feto hallå feto

Svar: puss
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

gå och häng dig gör mig en tjänst och ta ditt liv

Svar: haha tack för att du gjorde min måndagsmorgon komplett darling!
Lovisa Andersson



URL:


Anonym

allt bra eller



URL:


Anonym

nå har ditt jävlA BARN DÖTT ELLER



URL:


Anonym

jävla äckel



URL:


Anonym

du e så jävla äcklig o ful fyfan fyfaan jävla as



URL:


Anonym

HAHHA GJORDE JAG DIN MÅNDSAGMORGON KOMPLETT JÄVLA AS



URL:


Anonym

jävla idiot hoppas att ditt barn är mongolid



URL:


Anonym

rätt åt dig om ditt barn är mongolid som du jävla idiot



URL:


Anonym

jävla äckel

Svar: Puss
Lovisa Andersson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?