lite frågor
Publicerat den

UTSEENDE
Hur lång är du? typ 1,68
Ögonfärg? blå
Stil? vill ha lite rockig, annars ganska vanlig 
Är du nöjd med ditt utseende? ibland, ibland inte alls
Är du mogen? ganska mogen får jag väl ändå säga, men det beror på tillfälle

FRITID
Du har varit på läger? yes
Du kör handboll/basket? nej
Du kör fotboll/innebandy? nej fy
Du är ofta med kompisar? yes

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? Jao
Kyssas? ja
Prata? ja
Sova? älskar
Gå upp tidigt? neeej
Lyssna på musik? jaaa!
Vara ensam? älskar!
Att vara kär? beror på
Vara i skolan? kul ibland
Kolla på film? Jaaaaa!


HYGIEN
Hur ofta duschar du? varje dag
Använder du deo? yes
Brukar du borsta tänderna varje dag? jaao
Använder du parfym? aoo

 

KÄRLEK
Är du kär? tror inte det
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det?  ja
Är du rädd för kärleken? nja

BADGIRL/BADBOY

Snusat? nej
Däckat? nope
Tycker du att det är coolt att supa? nope
Kysst en främling? nix
Gjort ett sugmärke? neeeey
Har haft oskyddat sex? Nepp
Pussat en tjej? ja
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nepp, hade jag haft det vid 15 års ålder hade jag väl vart misslyckad
Gråtit inför mer än 10 personer? jag tror det
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? ja?
Sovit bredvid någon av samma kön? a
Sovit brevid någon av motsatt kön? a
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Aa
Gråtit dig till sömns? ja 
Gråtit framför någon du älskar? jupp
Vaknat av att du gråter? nope

Skrikit ord som hora och slampa till någon? ja, min kära syster har nog fått höra det
Slagit någon på skoj? hahah, jaaa
Blivit slagen på skoj? jaa 
Varit på sol semester? jupp
Badat i havet? ah
Har haft snöbollskrig? ja
Inte sovit på en hel natt? jupp
Varit på sjukhuset? haha, ja
Sovit i över 12 timmar? vet inte, men tror de
Sett en film mer än 10 ggr? ah
Varit ute en hel natt? jaaaaa
Bråkat med en vän? ja

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? FANTA
Tv/Data? Data
Blå/Rosa? blå

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? underbart, för det mesta
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? yes
Har du svårt för att bli kär? ja
När kysste/hånglade du med någon sist? nån vecka sedan
Är du singel? japp
När fick du senast en komplimang? today

 

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: haha nej usch
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: yes
Varit nykter på någon nyårsafton: har aldrig druckit på nån nyårsafton, så ja
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: snodde godis när jag va liten :PPPppP
Skämts över dina föräldrar: jaa!
Sagt jag älskar dig och menat de?: ja!
Tagit droger: nope
Vilka kläder sover du i: t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen: falska människor, attention whores
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: ja
Är du ensam nu: jaaapp
Vill du gifta dig: tror det
Vill du ha barn: ja

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: om inte jag, så bernard
Såg dig gråta: ida
Fick dig att gråta: jag själv tror jag, eller ska jag säga bernard?
Smsade dig senast: bernard
Kramade dig: bernard

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: ja
Kramat någon: ja
Pussat någon: ja
Köpt någonting: nej
Sjungit: jao
Saknat någon: Ja

HAR JAG?
Digitalkamera: nej
Telefon på rummet: mobil, ja
Egen dator: yees
Könssjukdom: nope
Bra kompisar: bästa
Tar du receptbelagda mediciner: nepp







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?