macbook air
Publicerat den

Så, nu har våran skola också äntligen fått mac haha. Lite efter men vad gör de, de är ju nyare...Blev ett jävla ståhej på våran skola, wooooooooow coolt, jag har aldrig vart inne på facebook innan ;););) Nej men det är jävligt kul att ha dator i skolan, måste bara lära mig skiten och att skriva på dessa tangenterna, assvårt tycker jag, när jag är van vid min dator jöööööö. Det asbraiga är ju att jag kan skriva serritalk inlägg även i skolan om jag kommer på något, kommer ofta på när jag är i skolan eftersom att det är mycket folk man stör sig på liksom. Men vi höres la



linnea

haha, älskar dig lovisa! fortsätt min dina åsikter! bästa som finns! pusssss

Svar: hahahah gött de snuttis! ska jag la sålänge jag har några, pussen
Lovisa Andersson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?