"du är mitt allt"
Publicerat den

Alltså det budskapet eller vad man ska kan vara det konstigaste jag vet. En kille sa så till mig, och blev seriöst typ irriterad haha. "en kille sa så" asså låter som asmånga killar säger kärleksförklaringar till mig haha, så är inte fallet. Men vill heller inte hänga ut någon därför skrev jag så! För seriöst, kan man vara någons allt? Jag tycker inte det. Iallafall inte i våran ålder. Okej om alla släktingar och kompisar är döda och du bara har din fru kvar i livet tex, då förstår jag om hon är ditt allt. Men hallååå? När en 17-åring säger så till dens pojk/flickvän är det bara sjukt överdrivet och jobbigt. Liksom jaha, dina föräldrar då? Dina syskon? Din bästa vän? Om tjejen är allt, då finns det ingen plats kvar till dom andra personerna. Alltså betyder det att du bara tycker om henne i hela världen. Vilket till 99% av fallen nog inte är sant. Väldigt litet "problem" och inget man direkt ska klaga på haha men jag avskyr när folk säger saker dom inte menar och därför ska man inte säga så heller. Jag har ingen människa i mitt liv som är mitt "allt". Alla gör mig lyckliga på olika vis och så vidare. Samma som "du är det bästa som finns".. Förstår ni ens innebörden av det ni säger där? Att person är det bästa som någonsin finns i världen. Åååååh, blir så irri när folk säger så till mer än en haha. Jag vet inte om jag kan säga vem som är den bästa jag vet. Vill inte "rangordna" direkt men det hör inte ens hit, har bara stört mig på det länge och ville skriva det. Sluta säga saker du inte menar, punkt.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?