hejhejhej
Publicerat den

och jag säger det igen, HEJ. Har inte haft något att blogga om de senaste dagarna direkt, jag har jobbat, tatuerat mig och sovit. Seriöst somnade halv 6 igår och vaknade klockan 11? mm goa tider att sova på lollo.. Har gjort ett nationellt prov idag så nu var det igång. Känna bra:-) (gillar prov) haha skämt:D nee nu blire lite serious jag har införksaffat mig ett hopprep, bra va? Nu jäävlar ska jag sluta äta massa skit så jag får lite jävla resultat. Måste leva upp till min pojkvän och de e fan inte lätt...Tänker och tänker om jag har nåt kul att säga och ska säg att det fan inte blir bättre än såhär..Har börjat lyssna på dead by april asamycket, antagligen pågrund av att vädret e helt piss. Nu ska jag gymma med Frida (haha fyfan) hell va tiden gick fort måste skynda mig nu hejdå vi hörs imorn eller nåt puss sovgott!!(somna inte än då vaknar ni snart) bara tips hejdå.

vill bara säga att jag inte ser ut som på denna bilden i verkligheten, om nån undrar haha:-) visst e de knas när man tar en bild så ba "ser jag ut så???" så ba kollar man i spegeln och ba nee gjorde visst inte de:) knas/bra skulle säg knas för man vill la va snyggare irl tror jag???

Här är min och syrrans tatto (min e på revbenen och hennes i nacken eller va man säger) och NEJ det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra. Lätt värt






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?