pinsammaste någonsin
Publicerat den

 
Alltså dagens händelse toppar nog faktiskt det. Aldrig vart med om något så pinsamt i hela mitt liv, haha. Skulle hoppa av bussen och jag hamnar fel med foten när jag ska gå av, så jag bara ramlar. Alla i bussen ser, inklusive fjortisarna som hade kollat på mig väldigt odiskret under typ hela resan.  När jag låg där på marken ville jag bara dö haha, sen när jag försökte ställa mig upp gick ju inte det heller, hade så jävla ont i foten haha. Så fick krypa upp, leta upp mina skor jag tappade när jag ramlade och försöka ta mig upp. Under denna tiden stog bussen fortfarande kvar brevid mig, som grädden på moset liksom. Äntligen åker bussen och jag försöker gå men inser att det inte blir så lätt, hasar mig till min cykel och hoppar på hehe. Ringer Eve och gråter för att det var så jävla pinsamt, alltså ni förstår inte. Grät och skrattade på samma gång, haha det måste sett så sjukt kul ut. Tänk va gött dom tjejerna snackar nu ;) Förstår dom. Kan ju typ vara världens bästa grej att se hända nån annan. Men något som bara inte får hända en själv..Sen mitt i allt skratt och när jag lugnat ner mig lite känner jag att det bara gör ondare och ondare, och jag stukade visst foten. Skrapade upp hela mitt andra knä också, så båda mina ben är ju förfan fel på. Blir så jävla irriterad för nu kommer jag inte kunna träna på ett tag, eller iaf inte springa. Åååååh, aja finns alltid nåt positivt i all skit, gav väl dom på bussen ett gott skratt:-) REGRET NOTHING






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?