sälja häst är inte det lättaste
Publicerat den

Som rubriken lyder så är det jävligt jobbigt att sälja sin häst. Jag lånade ut min häst till en tjej men det blev tydligen något fel där så hon vill inte ha kvar henne. Hon hade blivit lurad av nån annan när den tog dit sin häst så hästarna hade fått ringorm eller något, så hon orkar inte ha kvar henne..Känns så konstigt när folk ringer och är intresserade. Alla minnen rivs upp gång på gång och jag tycker så synd om Qita. Jag vill verkligen att detta ska bli bra för henne, men jag vet inte hur höga krav man kan ställa på den som ska låna? Känns som att jag ställer så höga krav på dom som ringer. Som att ingen duger till min Qita, och det känns så nu faktiskt. Jag vill inte att någon annan ska ha min Qita, just för att hon är min. Åh, menmen. Kan inte heller vara bitterfitta och hur kräsen som helst så jag får försöka se det positiva i det dåliga. Jag ska se till så att hon får det bäst!

Saknar dig så det värker i hjärtat min fina
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?