slutdeppat
Publicerat den

Ja nu tänker jag inte skriva mer deppinlägg haha. Gick ut på en promenad och fick upp humöret och nu är jag taggad på allt igen! Ska strax iväg och gymma med Frida. Försökte få med texten på mina brallor men de var inte det lättaste, men alla har väl typ sånna bralls från gina så ni har väl sett dom förut :) Ska ni köpa träningströjor är Gekås verkligen ett tips, så jävla sköna, snygga och fräscha färger tycker jag. Asbilliga med ju! Ha det så bra sötisar så hörs vi kanske senare, när jag sitter bänkad vid tvn klockan 21.00 (TWILIGHTVECKA) Puss

Jobbar förresten på mitt bitchiga utseende. Försöker att sminka mig mindre och ha lite mer färgade kläder så att jag ser lite mjukare och snällare ut haha. Det kommer, det kommer hörni!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?