lite "fakta" om mig
Publicerat den


* Skickar jag snapchat täcker jag alltid över min näsa med text, se ovan. Hatar min näsa och den hade jag gääärna opererat om jag hade pengarna! Vet dock att de egentligen inte sitter i näsan utan i psyket och det kan ingen operation i världen fixa. 

* Jag övertänker alltid ALLTING och det är något som är sjukt jobbigt för mig själv haha. Det var därför jag var tvungen att skaffa häst igen, jag fick för mycket tid till mig själv och mitt utseende och det är inte bra för mig. Såfort jag får konstiga tankar måste jag stoppa de, och Qita hjälper mig hur mycket som helst! :) Jag är verkligen psykiskt störd egentligen. Eller samhället, svårt att veta ;)

* Jag har vuxit rätt mycket som människa på senaste tiden och är väldigt ärlig. Kan säga väldigt personliga saker till nya människor, jag döljer liksom inget längre. 

* Jag lyssnar ALLTID på festmusik. Ledsen som glad, kväll som morgon. Alltid festmusik!! 

* Mitt största komplex är min längd. Skulle nån säga till mig att jag är lång skulle jag bli mer ledsen över de, än om nån skulle säg att jag var tjock. Jaaag vill vara kort!!! 

* Jag är beroende av att känna mig fräsch. Det har kommit på senaste tiden faktiskt haha. Jag duschar ofta flera gånger per dag, tar bodylotion på hela kroppen såfort jag ska ta på mig kläder eller träffa någon. Borstar tänderna säkert 6 gånger om dagen. Parfym hela tiden. Måste vänja mig av vid de vafan, asjobbigt att duscha hela tiden haha;)

* Jag vet och känner alltid vad folk tycker om mig. Träffar jag en människa känner jag hur den ser på mig. Det är faktiskt väldigt skönt, för jag vet vilka som har svårt för mig och jag vet vilka som skulle vilja lära känna mig men inte vågar. Tror att många som inte gillar mig (är inte helt ökänd haha men finns väl alltid nån som inte gillar en) skulle ändra uppfattning om mig om dom var med mig här hemma en dag :) Tror också att många tror att jag är blyg, vilket jag verkligen inte är! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?