Molly Sandén
Publicerat den


Fan va grym hon är, på alla sätt och vis. Jag har alltid älskat hennes röst och började gilla henne ännu mer sen Trassel kom ut, hon sjunger så fint  i den filmen och ja, hon har liksom fin röst även när hon bara pratar. Jag har aldrig riktigt sett hur hon ser ut, visst har jag sett att hon har bröst och inte är pinnsmal men jag har verkligen aldrig sett henne som en mullig person. När jag hör och ser att folk säger att hon är fet blir jag bara så himla arg. Tänk dom som verkligen ÄR feta då, hur känner dom sig när dom läser det? Sen är det så sjukt att man kan med att kalla henne fet. Ja, hon har fett på kroppen. Och fyfan vad fin hon är. Jag ska vara ärlig och säga att jag tycker det är fint med smala tjejer. Hon är finast på alla vis, i personligheten och som sångerska, och på utseendet. Hon behövs så mycket nu, känner mig så trygg men samtidigt arg när jag hör denna låten.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?