hejhejhej
Publicerat den


Hej, jag glömmer ju typ av att jag har blogg.. Ingen vidare bloggare, syns på statistiken ;) Men tycker om att skriva av mig sååå, hejhejhej återigen. Har jobbat rätt mycket i några dagar nu och är äntligen ledig hela helgen nu, så jävla skönt. Är så sjukt taggad på att bli "duktig". Ordningssam och sånt, typ taggad till skolan för jag ska verkligen plugga. Men det får gärna vara sommarlov lite till hihi. Fick hem betygen och blev så sjukt positivt överraskad<3 Stooolt. Mitt lilla häst-hjärta gråter mer och mer och jag letar hela tiden hästar på hastnet. Inte hittat hästen jag söker än dock, åh.. Vill sågärna! Har tänkt igenom det noga dethär med häst igen osv och har nog en rätt bra plan och så. Jag mår fan så mycket bättre när jag har häst. Eller, jag har ju en häst nu.. Grejen är att hon är 25 år, avelssto och därför oinriden. Klarar heller inte av att vara ensam, har några gånger försökt rida ut på henne (man kan skritta på henne) men då har vi varit mer i luften och hoppat än på marken, och vill inte bråka med henne och hålla på att fucka med hennes hjärna när hon faktiskt är pensionär, hon bestämmer själv. Har i tankarna att det är en valack jag vill ha, dom känns lite lugnare? En lugn fin valack, 165 hög eller nåt. Åh, ska hitta en sån<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?