senaste 2 dagarna
Publicerat den


Tänkte slinka in häe nu på kvällskvisten när jag ändå bara ligger i sängen haha.. Livet äger mina vänner! Jobbar, var i resturangen idag vilket verkligen var jättekul, men sjukt mycket att ta in haha.. Blev jävligt snurrigt ibland. Men det är väl typ vad mina dagar består av, jobb, häst och vänner. Mest jobb och häst ;) Hinner fan inte med allt :( När jag fick hem Qita var hon väldigt orolig och stressad och ja såg en skymt av den häst jag köpte och det är ingen häst jag vill ha att göra med, så jag har inte krävt så mycket av henne när jag har ridit. Bara att hon ska röra sig framåt typ. Men igår och idag krävde jag lite mer och hon var så fin, jag kände verkligen att det var MIN älsklingsQita som var tillbaka, positiv och gosig. Tänkte köra lite huvudträning idag i rundkorallen och hon lyssnade så bra så jag hoppade upp. Gjorde allt möjligt, halt, backa, byta varv och alla gångarter. Galoppen var hon verkligen jätteduktig i och hon blev nästan lite svettig, jag ville nästan inte sluta.. Detta var nog mitt första riktiga rispass löst som var träning för kroppen med. Så sjukt häftig känsla att kunna kontrollera Qita utan någon som helst utrustning. Hon är världens finaste häst, utan tvekan. <3 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?