------ ++++++
Publicerat den


- Att jag jobbar hela helgen, men får väl se det positivt!

- Tjejer som fortfarande, efter 7 månader gör sig till för min pojkvän....

- Tjejer som går med träningsbyxor i skolan. Vafan? Det är asfult och jag fattar inte varför asmånga har börjat med det. Eller det är snyggt när man tränar haha men fan inte i skolan

- Att jag föddes som mentalt efterbliven och verkligen SUGER på matte, längtar så mycket till nationella<33

- Att jag inte har så mycket pengar som jag vill hehe



+ Att det är ljusare tider och allt blir mycket lättare då!

+ Att jag lyckats hålla igång med träningen såhär länge, aldrig klarat det förr!

+ Att jag har världens bästa vän (ni kan ju klura på vem de e:P)

+ Att jag fick pengar av mamma så jag kan köpa ciabatta och kaffe i skolan

+ Att jag hittat en serie jag fastnat i, ääääntligen











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?