vad händer med mig
Publicerat den

Alltså jag typ skäms lite över att säga detta, vilket jag verkligen inte borde, men jag har verkligen HELA dagen suttit och läst om politik. Kollat intervjuver och debatter. Är typ helt fast, så jävla intressant. Det började med att jag blev så jävla trött på allt gnäll om valet och att det gick så bra för Sverigedemokraterna, och eftersom att alla säger så sjukt hemska saker om dom så tänkte jag att, "Kan så många av Sveriges befolkning verkligen vara så hemska?" så jag gick in och läste. Letade på dom punkterna som alla nämner, och jag hittar INGENSTANS, verkligen ingenstans i deras politik, där dom menar på att homosexualitet är en sjukdom. Som så många har sagt till mig. Jag hittar heller ingenstans att det står att dom vill utvisa min klasskompis, som inte är svensk. Som har flyttat hit pgav krig. Blir så irriterad när folk i min skola tex skriver "Aaah Jimmie vill ha ut dig Mohammed, de vet du väl!* Asså hallå, ska du inte gå in och läsa vad dom egentligen står för innan du uttalar dig? Någon därifrån sa att homosexualitet var onartuligt. Men att man inte kan göra något åt det. De menar också på att för att komma tillrätta med integrationen måste invandringen till Sverige kraftigt begränsas till en nivå där det finns möjlighet för invandrarna att anpassa sig till det svenska samhället. Dessutom ska flyktingpolitiken fokusera på att hjälpa så många som möjligt. 

Och av det jag läst, så är jag inte skrämd av det partiet. Jag kan inte mycket om det, men jag har somsagt läst på hela dagen och hittar inget av det hemska ni säger. Tror det har blivit lite av en grej att hata på SD, utan att egentligen riktigt veta varför, man ska bara det. Jag är inte för dom, men jag är inte heller mot. För jag vet inte tillräckligt mycket. Och in my ass att alla ni som hatar har läst på. Jag har förfan läst och kollat hela dagen, och kan fortfarande inte säga att jag har en åsikt om dom. Jag vet för lite liksom. Då tvivlar jag riktigt starkt på att ni vet så mycket om dom som ni tror.. Om det nu finns nån som läser detta och kan bevisa för mig att dessa "hatare" har rätt, snälla länka texten där det står det ni påstår. För jag är inte ute efter att försvara SD, jag vill bara veta sanningen liksom. Tycker att ni som kallar er "icke-rasister" har fått lite för mycket luft. Tycker ni beter er som djur seriöst



Anonym

du e så jävla ful



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?