varför uppåt när det kan gå neråt
Publicerat den

Känns lite så på hästfronten nu. Har försvunnit 2 hästar på en vecka och även om det "bara" är två stycken så är det fortfarande två för mycket. Qita lånades ut i Januari till en tjej men hon kunde inte ha kvar henne och därför lånades hon ut till en ny tjej i Måndags som bor 1 och en halv timme här ifrån. Känns inte helt hundra och tankarna finns att jag ska ta hem henne igen. Tänker inte "tredje gången gillt" Förfan det är Qita som råkar illa ut och jag är så jävla trött på att inget jävla folk kan vara ärliga. Min fina granne har sina 3 hästar här i vårat stall och igår fick en av dom tas bort, inte alls gammal dessutom :( Satt och käka frukost så ser jag att han som ska göra det redan är här, trodde inte hon skulle bort den dagen. Så tänker jag aa hoppas jag hinner käka upp innan han gör det. Så helt plötsligt ser jag fina, livlösa Czemla hänga i kranen och släppas ner i lastbilen. Blev så paff och det var jävligt obehagligt att se det, gosade ju med henne i hagen dagen innan. Sen hängde hon bara där, helt död. Hon slipper har ont nu iallafall<3 Det var update om hästarna, om mig har jag väl inget direkt. Gör väl inget annat än att jobba känns det som ;)
Czemla nästlängst ut till höger och Qita till vänster om henne, så som det ska vara egentligen






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?