oj vad jag svär
Publicerat den


när ska folk förstå att när man tänker negativt, så BLIR DET NEGATIVT!!!!!!! Vill jag inte se någon, då ser jag den. Vill jag att en dag ska gå fort, går den långsamt. Vill jag se dåliga saker hos människor, då ser jag dåliga saker hos människor! Jag personligen är så jäävla trött på negativa människor och får PANIK på allt detta snack "jag blir ledsen för de, de är hemskt att säg så jag har inte haft de lätt" osvosv. Förhelvete lägg dig i soffan, ät lite tårta (aaa ne tål inte tårta får väl bli utan!! NEJ DÅ TAR DU EN KAKA ISTÄLLET OKEJ?!?)och var tacksam och glad för att du lever. Nån annan hade gjort vad som helst för att få vara du, just precis nu. SLUTA lipa för massa jävla småsaker, det finns folk som har det så sjukt mycket värre än oss! Se er omkring förfan, vi är så jävla bortskämda och det är skrämmande att vi inte fattar de själva. Orkar inte se nåt mer lipande på fb, skaffa er en dagbok då.

Skrev den texten igår när jag fick lite "nog" av att se vad folk skriver i nyhetsflödet. Nu när man har lugnat ner sig och läser, ser jag med att det är rätt "omoget" skrivet haha, mycket svärord och så. Jag personligen tycker att det blir mer kraft och allvar om man tar till svärord ibland, men alla tycker olika! Men bara kolla bilden och tänk utöver det lite. Det är ju så himla sant. Idag ska jag göra massa kul och vara glad!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?