efter som jag är
Publicerat den



Så fick jag inte reda på den såkallade "secret" appen förens för typ en halvtimmesedan.. jag vill seriöst typ gråta nu. Främst, för att jag tycker det är så tragiskt hur mänskligheten har blivit. Hur fel världen har blivit. Sen, för att jag tycker synd om dom som har blivit uthängda. Det önskar jag inte ens min värsta fiende. Till alla er som är ledsna och rädda, jag vill så gärna krama om er..! Och sist för att jag själv är rädd. Jag har varit vilsen och gjort misstag i mitt liv, jag fortsätter att göra misstag. Psykopater kan ju bara skriva ut nåt så triggar det upp folk och poff så är det igång. Jag är så jävla rädd. Man är helt utlämnad. Och man har inget skydd alls, det är fan obehagligt. Värst är att det står "a friend to you shared a secret" eller nåt kommer inte ihåg exakt, JAG KÄNNER ALLTSÅ MÄNNISKORNA? uspdbfslslnsnd







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?