förändring i håret
Publicerat den


Förra veckan fixade min kära vän Sandra mitt hår, hon är jätteduktig🙈hon höll på aslänge, först blev det rött vilket ledde till att jag inte blev så jättenöjd så hon la i en ljusbrun på det. Skönt med lite ljusare för jag är så jävla trött på mitt mörka kalla hår.. Nästa förändring så blir de väl blonda slingor har jag tänkt! :) Sjukt dammig spegel jatack. Köpte mig en asgosig sjal på gina häromdagen, fyfan har den hela tiden! Glömde den dock på min praktik men eftersom jag nänstinill kommer bo där så gör de väl inte mig nåt.. Tagga börja halv 7 imorn (köra moppe till stan 6 på morgonen) till 9, alltså 2 timmar typ! Sen hem, sen dit 14-21 igen :) HATAR verkligen jobbtiderna man har inom vården, vill aldrig någonsin jobba på ett boende pågrund av de.. Blöö, det är synd med tanke på hur mysiga folket man tar hand om/är med är! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?