kvällstankar och mål
Publicerat den


Det är något jag brukar tänka på. Att, hur värt är det egentligen att bli sur för den småsaken som din bästa vän gjorde? Vad tjänar du på att vara sur på din bästa vän, som du älskar, för att hon var med en annan istället för dig en dag? Försöker alltid att vara ärlig mot mig själv, och därför bara umgås med människor som ger mig någonting positivt. 

Om jag har något mål med 2015 så är det såfall att fortsätta bygga på den jag blivit nu senaste tiden. Jag har myyycket färre vänner nu för tiden, men de få jag har är mina riktiga vänner. Vad ska man säga? Senaste tiden har jag typ rensat, och det är så himla skönt. Var inte med folk som tynger ner dig mer än vad dom lyfter upp dig. Var inte med folk för att det är några "man ska vara med" enligt människorna på din skola. Släpp all status, alla krav, all ilska. 
Det är mitt mål för 2015 :) En människa som mår bra i sig själv blir inte sur för småsaker. Den hämnas inte och den faller inte för grupptryck.. Jag jobbar på dessa saker ;) Godnatt finis!



Emma

Du är förjävla klok! <3

Svar: du är bäst
Lovisa Andersson



URL: http://www.emmaerikssoon.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?