Mina kära vänner
Publicerat den

Alltså igår hände världens sjukaste sak. Jag kan typ inte fatta det än, jag står på dansgolvet och dansar och hamnar precis brevid en kille jag tycker är sjukt lik Stoffe i Dead by april, growlaren. Tänker att det måste vara han, skrattar lite åt mig själv, varför i helvete skulle han vara där, just precis nu?? Säger till Emma (feg som jag är) att låtsas dansa in i honom och fråga om de är Stoffe.. Äkta som hon är så var det sagt och gjort, DET VAR HAN!!!!! Alltså tårarna bara rann haha kunde verkligen inte fatta att det var sant, berättade att jag avgudade dom när jag var mindre och att det hänger i och så pratade vi lite om Zandro. Han fick bevisa att det var han genom att visa sin profil på Facebook, det jag blev mest glad över att han var som vilken kille som helat och ville prata med mig. Vi gick iväg för att ta lite bilder och sen var han borta, och jag behövde ingen mer alkohol den kvällen kan jag säga ;) Var jävligt hög på livet och är fortfarande



Ser ut som helvete på bilderna men det SKITWR JAG FULLSTNDIGT I



Emma den äkta!

Ta mig fan jävla glad för din skull, som att jag skulle fått träffa justin bieber <3

Svar: men eller hur!! tack Emma<3
Lovisa Andersson



URL: http://www.emmaerikssoon.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?